L'Espai Ter obre la programació musical del semestre amb Lídia Pujol homenatjant Cecilia
28.09.2021
L’Auditori Espai Ter obrirà la seva programació musical d’aquest semestre el proper diumenge 3 d’octubre amb Conversando con Cecilia, l’homenatge de Lídia Pujol a la creadora de clàssics com Un ramito de Violetas o Nada de Nada. Una temporada més, l’Espai Ter vol ser una capsa de música, aprofitant un equipament amb una sonoritat excel·lent per a qualsevol estil.
Així, el proper 3 d’octubre, Lídia Pujol revisarà i reinterpretarà les cançons de la cantautora madrilenya, despullant-les dels arranjaments de l’època per fer que les lletres emergeixin a la superfície i redescobrir així la profunditat amb la que Cecilia cantava les seves inquietuds. Algunes de les seves lletres van ser mutilades (i fins i tot prohibides) pels censors franquistes. Lídia Pujol en recupera les versions originals, tal com van ser composades per l’artista.
Divendres 15 d’octubre serà el torn de The Gramophone Allstar Big Band, en una proposta del Black Music Festival. La banda baixempordanesa presentarà el seu darrer disc Love Letter, una carta d'amor dirigida a la mítica formació jamaicana The Skatalites, en la seva recerca incansable per fusionar el soul, el jazz i els ritmes jamaicans. Sota la direcció musical de Genís Bou, The Gramophone Allstars compta en el seu line-up amb alguns dels joves talents més sol·licitats de l’escena jazzística catalana.
I el darrer homenatge musical del mes d’octubre, diumenge 31, serà el de Jaume Pla “Mazoni”, amb l’estrena mundial de Ludwig, el treball amb el que ha estat guardonat amb el III Premi Espai Ter de Música 2021. Ludwig és una proposta singular i innovadora creada a partir de la música de Ludwig Van Beethoven(1770-1827) que ha servit d’inspiració a Mazoni per al seu nou treball: deu noves cançons que han sorgit a partir de fragments deconstruïts i reorganitzats de l’obra del mestre.
Us animem a gaudir de l’experiència musical a l’Espai Ter, amb propostes de qualitat! Podeu comprar entrades aquí