06.04.2020
Torroella de Montgri, 6 d’abril de 2020
Malgrat el confinament, des de l'Espai Ter hem continuat treballant intensament per defensar la cultura i reforçar els llaços teixits entre la gran família que ha fet créixer l'equipament: espectadors, companyies, artistes i patrocinadors. La situació d'excepcionalitat que estem vivint ha impactat de ple en la programació del primer semestre. Amb tot, després d'un treball organitzatiu intens i de la predisposició i generositat de companyies i artistes, podem anunciar que s'han pogut reprogramar un important nombre d'espectacles, bona part per al segon semestre de l'any i d'altres per a la primavera de 2021.
Durant aquests primers dies de confinament, la nostra prioritat han estat les companyies i els espectadors. Per això hem prioritzat mantenir al màxim possible el cartell, conscients, però, que malauradament, pel camí es perdrien espectacles que seria impossible reprogramar. També hem prioritzat establir un mecanisme el més àgil possible per a la devolució de les entrades a totes aquelles persones que ho sol·licitin. Cal remarcar, en aquest sentit, que fins al moment en què es va decretar l'estat d'alarma, ja s'havia venut un percentatge elevadíssim d'entrades i esgotat l'abonament T5, la qual cosa constata l'interès de la proposta d'aquest semestre i la consolidació de l'Espai Ter com a referent de les arts escèniques a les comarques gironines.
El regidor Josep Martinoy i tot l’equip de l’Espai Ter, volem aprofitar per agrair públicament les mostres de suport i de comprensió que hem rebut aquests dies, difícils per a tothom, especialment per als sanitaris i les persones afectades per la malaltia, que també han impactat d'una forma molt greu en el sector de la cultura. Ara, més que mai, hem de fer-li costat, per atenuar els efectes negatius que pugui tenir la crisi en un sector, ja de per si molt fràgil i vulnerable.
Des de l'Espai Ter i des de l'Ajuntament de Torroella de Montgrí continuarem treballant intensament per fer de la cultura un element al servei de la cohesió social i la dinamització local, conscients que la cultura és un dels pilars claus sobre els quals caldrà fonamentar la nova societat que vindrà després del coronavirus.
Us informem, a continuació, dels espectacles que s'han reprogramat i dels que malauradament s'han hagut de cancel·lar. També us informem de com formalitzar el retorn de les entrades segons el sistema de compra.
Descarregar cartellera canvis programació Espai Ter
ESPECTACLES QUE ÉS MANTENEN I S’HAN REPROGRAMAT EN NOVES DATES DURANT L’ANY 2020
...
Els espectadors que ja tenen entrades per aquests esdeveniments podran fer servir les mateixes per a les funcions amb noves dates.
Les persones que no puguin assistir a les noves sessions programades i desitgin la devolució de l’import de les entrades adquirides (entrades soltes, abonaments o paquets), cal que facin una petició mitjançant un formulari en línia i se’ls farà la devolució de l’import de les entrades, amb el mateix sistema de pagament utilitzat a l’hora de comprar-les.
Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb el telèfon de servei de l’Espai Ter al 972 75 50 03 de 10 a 13 h del matí de dilluns a divendres.
El termini per sol·licitar el retorn de les entrades finalitzarà el dimecres 15 de juliol.
La venda d'entrades de tots els espectacles ha quedat temporalment aturada i es tornarà a activar més endavant.
ESPECTACLES CANCEL.LATS
...
*En el cas de tots els espectacles cancel·lats, es procedirà automàticament a la devolució de l’import de les entrades a totes les persones que n’haguessin adquirit, amb el mateix sistema de pagament utilitzat a l’hora de comprar-les i amb l’import corresponent (com entrades soltes o incloses dins abonaments o paquets). Els clients afectats no cal que facin cap tràmit.
INFORMACIÓ DEL RETORN DELS DINERS DE LES ENTRADES SEGONS EL SISTEMA DE COMPRA
Amb la normativa vigent, segons Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19 i la conseqüent ampliació, l’Espai Ter romandrà tancat al públic del 14 de març al 26 d'abril (ambdós inclosos). Anirem informant en el cas que hi hagi algun canvi al respecte.
Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb el telèfon de servei de l’Espai Ter al 972 75 50 03 de 10 a 13 h del matí de dilluns a divendres.
SERVEI EDUCATIU
Les funcions educatives previstes dins del programa l'Aula a l'Espai Ter queden cancel·lades i es programaran de nou de cares a l’any vinent, dins la nova proposta pel curs 2020-2021.