Celina da Piedade, "O Cante das Ervas"

Finalitzat
2014
dissabte 3 de maig | 22:00 h
Compartir

CelinadaPiedadeConcert principal de les 9enes Trobades de Música Mediterrània

Una de les artistes més emblemàtiques dels moviment de les danses i cants tradicionals d'Europa ens apropa al patrimoni musical de la seva Portugal natal. Lluny dels mítics fados, ens acostarem al patrimoni musical d'Alentejo, candidat a patrimoni cultural immaterial per la UNESCO i protagonista de les 9enes Trobades de Música Mediterrània de Torroella de Montgrí.

Celina amb el "O Cante das Ervas" ens parla del seu territori, l'Alentejo, amb el perfum de les seves herbes aromàtiques amb un repertori variat que va des del cançoner popular a composicions pròpies plenes de sensibilitat i emoció. Un viatge pels records de balls portuguesos que es senten més moderns i universalistes.

FITXA ARTÍSTICA
Celina da Piedade - veu i acordió
Amadeu Magalhaes - Viola campaniça, viola braguesa i cavaquinho
Filipa Ribeiro - percussions, cors
Alex Gaspar - baix, viola de roda, serra

VENDA D'ENTRADES
Online - Compra la teva entrada a la nostra web
Presencialment - A les oficines de l'Auditori Teatre Espai Ter, dilluns, dimecres i divendres de 12 a les 14h.
- A taquilla una hora abans del concert

PREUS
Entrada anticipada 10€
Entrada a guixeta 12€ (1hora abans del concert)

DESCOMPTES
  • Majors de 65 anys, joves fins a 25 anys i persones amb discapacitat - 15% de descompte

(Cal acreditar-ho presencialment, només amb la compra d'entrades a les oficines o guixeta de l'Auditori Teatre Espai Ter)

  • Membres Club TresC - 15% de descompte (online i guixeta)
  • Club del Subscriptor diari El Punt Avui - 2x1 (mitjançant el servei del Club del Subscriptor)
Col·labora: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona
Dissabte
03
mai
Gratuït
Finalitzat